فیلتر honeycomb یا فیلتر لانه زنبوری

در مکان ها و مراکز داده که قصد اجرای عملیات پیاده سازی و نصب سیستم حفاظت الکترومغناطیسی را دارند، می بایست با ارائه راهکار مناسب و مطابق استاندارد کلیه مدخل ها و ورودی های به داخل مراکز را در مقابل  امواج مخرب الکترومغناطیسی و رادیویی که از راه مدخل های مربوطه می توانند به داخل نفوذ نمایند حفاظت و یا به اصطلاح فیلتر نمود .

معمولا اکثر مراکز دریچه هایی برای ورود تهویه هوا به داخل و گردش جریان هوا پیش بینی می کنند. برای جلوگیری از نفوذ امواج مضر رادیویی از طریق دریچه های تهویه هوا به داخل راهکار شرکت پادکو استفاده از فیلترهای مخصوص Honeycomb و یا به اصطلاح فیلترهای دریچه لانه زنبوری می باشد .

وجه تسمیه لانه زنبوری به این خاطر است که فیلتر مذکور بسیار شبیه کندو زنبور عسل می باشد .

فیلترهای مذکور از سوی شرکت پادکو در ابعاد و سایزهای مختلف و همچنین با سه آلیاژ فلز متداول شامل فولاد ، مس و آلومینیوم قابل ارائه به مشتریان محترم می باشد .

این فیلترها به دلیل وجود آلیاژ فلزهای مذکور در ترکیب آن و با عمق مناسب که مطابق استاندارد بین المللی می باشد ، ساخت آن بصورت مشبک های منظم و شبیه کندو زنبور عسل  طوری عمل می کنند که اجازه عبور امواج مضر را نمی دهند و کلیه امواج مخرب با عبور از داخل مشبک های فیلتر از بین می روند .

فیلتر لانه زنبوری یا honeycomb
فیلتر لانه زنبوری یا honeycomb
فیلتر لانه زنبوری یا honeycomb